السبت، 14 سبتمبر 2013

هدير جمال من محافظه المنيا

 هدير جمال من محافظه المنيا
تعارف بنات
تعارف بنات
الاسم : هدير جمال صبحى العسال
العمر : 24 عاما
البلد : مصر _ محافظه المنيا _ مركز ملوى
المؤهل الدراسى : بكاليريوس خدمه اجتماعيه من جامعه اسيوط
الحاله الاجتماعيه : عزباء _ من عائله من الطبقه المتوسطه 
المواصفات : شخصيه مرحه تميل الى الفكاهه واحب الخير لجميع الناس ولا اكره احد _ انسانه رومانسيه بشكل كبير وحساسه جدا فاقل الاشياء تجرحنى _ اقدس الحياه الزوجيه واجيد الاعمال المنزليه _ اخصائيه اجتماعيه باحدى المدارس ولدى دخل شهرى ثابت _ الطول " 161 سم " الوزن " 62 كجم " لا احب الخروج من المنزل كثيرا _ اعشق الاطفال الى حد الجنون 
المطلوب : ابحث عن شريك حياتى بالمواصفات الاتيه :
1 _ انسان مثقف ومتعلم وحاصل على شهاده جامعيه
2 _ ابن ناس طيبين وابن حلال يراعى ربنا فيا
3 _ لديه دخل ثابت سوا كان موظف فى وظيفه حكوميه او يعمل فى الاعمال الحره .


41 التعليقات:

انا احمد موسى اوافقك على متطلباتك بجد مش بحب اكلم على نفسى كتير انا حاصل على بكالوريوس تجاره

طب التواصل ازاااااااااااااااي؟

مش هاتكلم كتير ضفنى وبعدين نتكلم ...

01026926163 مدرس انجلش باسيوط ودخلى ثابت واصلي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله عيب بجد ايه المسخره دي هيا وصلت ان البنات تعرض نفسها للجواااااز للدرجه دي رخصو هااااااااار اسود

انا بكالريوس فى البلطجه وليا دخل ثابت

كلاموني على الاميل بتعي eteto59@yahoo.com

احمد من القاهرة السلام
بكالريوس خدمة اجتماعية
بكالوريوس سياحة وفنادق
واعمل ف السعودية من 6 سنوات
فى مجال السياحةوانا فى اجازة لمدة شهرين
وده رقمي 01270207313

انا محمد من القاهرة انا عندى 27 سنة وكنت متزوج ومطلق حاليا ممكن اى بنت تكون جادة بجد مش هزار ده رقم تليفونى 01065579231 عاوز ارتبط بأى بنت ارمله او مطلقه او انسه عاوز واحدة عاوزة تعيش عاوزة تكون سعيدة وقبل اى شئ هخليكى تشوفينى الاول وتكلمى معايه عشان لو معجبتكيش او اى شئ وده رقمى تانى برده01065579231

انت جميلة استنى نصيبك

انا اسمي مودي من عيراق من كوردستان 009647504871984

هاااااااااااااااااااى انا رمضان من ملوى ممكن نتعرف /ت/ 01283914206

أزال المؤلف هذا التعليق.

ابحث عن زوجة جميلة جدا متدينة مثقفة ومقبل باذن الله على خير كبير جدا للتاكد من ذلك ارجو زيارة موقع رونق الحب سجل الزوار

موبايل:00966556677259

ياريت تضيفيني عندك علي الياهو eng.yahia28@yahoo.com

بدون غرور فى النفس
انا اللى بتبحثى عنه
الاسم :حازم
السن : 25
الوظيفه : اعمل فى مجال السياحه بالغردقه
البلد : مصر القاهرة
الحاله الاجتماعيه : اعزب ومن عائله متوسطه
المواصفات : شبيه لنفس مواصفاتك بس عنيد شويه يعنى
وجاد فى امرى
وابحث عن شريكت حياتى

اى القمر دة بس يخواتى انا هبقا سعيد انى اتعرف على قمر زيك انا محمد جمال 26 سنة محاسب فى شركة الاملاح والمعادن من الفيوم يقمر هيزدنى شرف انى اتعرف على قمر زيك وانا بجد نفسى ارتبط واستقر انا رومانسى جدا ومحترم جدا ولدى عميد فى القوات المسلحة واخويا محاسب واخويا التانى فى 3 هندسة هستنى ردك يقمر وموبيلى على العموم يجميل 01112440874

هاي من السعودية Mohammed.Aloraynabi@halliburton.com
0966545325469
31س

انا جاد جدان وللهى نفسى انا من قنا وموظف فى احد المصانع السكر وده رقمى 01141063144 وباله التوفيق

أزال المؤلف هذا التعليق.

هاااااااااااااااى انا اشرف من الشرقية زقازيق 24 سنة بكالريوس تربية فرنسى اعمل فى شرم الشيخ حابب التعارف اليك دة الاميل بتاعى ashrafkoko931@yahoo.com
ودة رقمى 01224964282

انا مصري مقيم بالكويت
اريد الحلال فقط مع العلم ان ظروفك تناسبني جداً
elsheikh_1010@yahoo.com

ممكن نتعرف للتعارف الجاد mohameedkhadim1@gmail.com

انا بكالوريوس خدمة اجتماعية ودة رقمى 01227418215 وانا جاهز

أزال المؤلف هذا التعليق.
أزال المؤلف هذا التعليق.

هاي انتي جادة ولاكدابة متل غيرك من البنات انامن سورية

انا سعودي وجاإهز واتمنا نتواصل

www.medohamdy158@yahoo.com
ده اميلى ع الفيس بوك لو حابة التواصل
احمد 26 سنة من اسيوط بكالوريوس خدمة اجتماعية

انا عصام رقمى 01120777723

جاد حدا للزواج من أسيوط بالتربية والتعليم ميسور الحال أرجو الرد للتعارف أكثر

أزال المؤلف هذا التعليق.

يا أنسة هديرأنت جملية حقا وعندى رغبة شديدة فى التعرف عليك من أجل الزواج وكل تعليق يعبير عن صاحبة وأكيد الكلام الصادق سوف يصل اليك راسبينى عل الأيميلmylovelife789@yahoo.com

انا سوري وجاهز بتمنه نتواصل 00963932346388

انا سوري وجاهز بتمنه نتواصل 00963932346388


السيدة هدير :السلام عليكم

من استراليا تقبلي منى كامل الاحترام والتقدير وارجو ان تمنحينى وقتا ولو يسير لقراءة طلبى التواصل
tomtomoto40@gmail.com

انا من اسيوط وامى محمد امتلك شقه وده رقمى 01148982997 وفى انظار اتصلك بيه

مش عايزي حد تصل تاني خلاص

والله العظيم أنتي نصبه

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More