الأحد، 25 أغسطس 2013

دعاء مطلقه من القاهره



الاسم : دعاء كريم احمد محمود
العمر : 32 سنه
المؤهل الدراسى : بكالريوس حاسبات ومعلومات
البلد : مصر - القاهره
الوظيفه : اعمل فى شركه اسيراد وتصدير بالقاهره
انا اسكن فى مدينه نصر لقد تزوجت منذ اربعه سنوات من شخص محترم وانجبت منه طفل اسمه محمد ولكن منذ سنه تقريبا حدثت خلافات بيننا واتفقنا على الطلاق وفعلا قد انفصلنا عن بعض وانا الان ابحث عن شخص محترم لكى يكون شريك حياتى حتى يساعدنى فى تربيه ابنى احمد وانا ليس لدى طلبات سوى ان يكون رجل يحمينى وليس مهم المؤهل الدراسى وان يكون لديه دخل ثابت للتواصل معايا تعارف بنات

50 التعليقات:

ياه كل الناس الى كاتبين ردود عليكى عندهم امكانيات كتير اوى انا بصراحه معنديش امكانيات كتير اوى زيهم بس الى انا لاحظته فى الموقع ده ان الكل بيجرى ورا الصوره الجميله يعنى لو صورتك دى بنت وحشه معدش كان كتبلها اى كلمه ولا رقم تليفون يعنى الكل بيبص للمظهر الخارجى فقط واعتقد ان الكلام المعسول الى الكل كاتبه لا يدل ان اى منهم عايز وحده تعيش معاه بجد المعظم يبحث عن المتعه فقط لا غير وربنا يوفقك فى الاختيار 01094902570

اتمنى ام يكون طلب الاخت الكريمة فى طلب الارتباط من اجل الاستقرار حقيقى بمعنى الا يكون من خيال صفحة الموقع وانا متكفل بها من كل شىء بالتوفيق بينها وبين انسان يصونها ويعاملها معاملة الاسلام وشكرا

الله مش الابن كان اسمو محمد فجئة بقة اسمو احمد

انا هشام يوسف والله بدور ع الاستقرار والاخترام والحب بجد انا بتمنى يكون ليا نصيب معاكى وانا عندى شركة لاب توب وموبايلات وعندى عربيتين النترا 2013 واكتافيا 2013 01116256667

هو ابنك قيل الطلاق اسمه محمد وبعد الطلاق اتغير

عند استعداد ان اتزوج منك بعد معرفه بعض التفصيلات الشخصيه وانا منتظر ردك 01200625758

سلام لو الامر جد انا جاهز ود تلفونى0097477794904

هلااااااااااااااا لو انتى جادة ممكن التواصل \انا رجل اعمال \41 سنة ومحتاجليك \دا رقمى 01275929559

انا مش هاطول عليكم انا اسمى احمد الصياد موهل دبلوم فوق متوسط انا بدور على الثوب من عند الله وعندى دخل ثابت المهم اانا مش هاعرف اتكلم عن نفسى كتير ده رقم تيلفونى لو بجد كلمينى 01152231331

هو مش ابنك كان اسمه محمد قلب لاحمد امتى
هههههههههههههههههههههههههههههههه

ارجو التوصل للمزيد من المعرفه

دة رقمى 01223992118

هو ابنك اسمه محمد ولا احمد

انا بدردبور 19 سنه موزيع اغاني مهرجان كل به حب روحي قلبي

انتى فعلا جميلة وانا جاد للتعارف 01002514469

اناكمان بدور عل انسانةكويسةومحترمةموافقة على تربيت محمدمعاكى دةرقم كلمنى ضرور ى01274647037

انا محمد من القاهرة انا عندى 27 سنة وكنت متزوج ومطلق حاليا ممكن اى بنت تكون جادة بجد مش هزار ده رقم تليفونى 01065579231 عاوز ارتبط بأى بنت ارمله او مطلقه او انسه عاوز واحدة عاوزة تعيش عاوزة تكون سعيدة وقبل اى شئ هخليكى تشوفينى الاول وتكلمى معايه عشان لو معجبتكيش او اى شئ وده رقمى تانى برده01065579231

انا محاسب ديوان عام محافظة المنيا ورقمي 01110249680

انا من القااهرة عمرى 35 لدى شقية خاص بى قبل اى ظرف انتى عليه للى شغل ثات رقم موبييل 01220401826

دعاء انتى جميل ومحطرمة ياريت تكلمينة 01140144112 انا محمد

أزال المؤلف هذا التعليق.

السلام عليكم خالد من الاسكندرية 01203766433

ياريت تضيفيني عندك علي الياهو eng.yahia28@yahoo.com انا مهندس مدني وصاحب عمل خاص في القاهره

هو اى هبل وخلاص كل واحد يكتب تليفونة كدة
وانتم شايفين انها كاتبة اسم ابنها غلط مش يمكن بيشتغلونا عموما 01206068603

انا سليمان مهندس من القاهرة مدينة نصر وارمل وارغب الزواج منكى وارجوا التواصل معى على رقم 0102811885 اذا كنتى جادة وعمرى ٤٠ سنة

انا من المنصوره واعمل بالسعوديه 00966561917197

المواصفات مطابقة والتواصل في اي وقت علي هذا الرقم 01099139930

هاي ممكن اكلم وحده رومنسيه وتعارف واتساي وده رقمي 001126115358

هاااااااااااااااااااااااااااااااااي

محتاج لوحده تكون تعرف تدلع الرجل بمعي ان تكون لديها انوثه طاغيه وعلي قدر من الجمال ومستعد لكل الشروط ولتواصل salehsalem644@gmail.com

اى انا شاب 37 سنة محاسب من مدينة نصر انا بدور على رفيقة وصديقة وصاحبة وام واخت وعشيقة بتمنى كل هذة الاشياء فى انسانة تكون بدور بجد على الحب الحقيقى والعواطف الرقيقة والاحاسيس الساحرة ومش مهم سنها كام ولا اد اية المهم انها معاية لازم اشعرها بالامان الحيقيقى والاخلاص والوفاء ولازم احس بيها اوى والمس روحها من داخلها اعيش انا وهية اجمل الاوقات ولاز م تعرف انى بجد ها حافظ عليها جدا جدا وعمرى ما هاعمل معها شيىء يغضبها او يزعلها ولازم احافظ عليها اكتر من نفسى لانى بدور عليها وهاقدر ظروفها اوى وبتمنى انى القيها بجد وهاتعرف بجد انها لقيت رجل يقدر يشيل المسؤالية معها ولازم تعرف انى بجد هاسمعها لماتتكالم وها حس بيها لما تتالم ونعيش مع بعض اجمل وارق الاوقات الحلوة الرقيقة وكمان هاحسيسك بؤنوثتك اوى وازى ان الست تتعامل ودة الميل بتاعى واعرفى انى بعشق المتعة وبحبها اوى واعرفى انى بجد هامتعك جدا جدا لانى عاشق جدا ولما تيجى فى حضنى انا هنسيكى الدنيا بالى فيها اوى واعرفينى كويس جدا قبل ما تخشى معاية فى علاقة ولو عاوزة نتجوز عرفى man_200978@yahoo
إنهاء الدردشة

انا من السعودية ارجو التواصل على ايميل sari1111888@gmail.com g; jpdhjd

هههههههههههههههههههههه تصدقى فعلا انك محترمه وعندك ولد اسمه محمد وعايزة واحد محترم عشان تربه احمد ؟؟ ياخوفى لما تلاقى العريس تسمي ابنك هيثم هههههههههههههههههههههههه

السلام عليكم
من استراليا نحب ان نتعرف عليكم مع خالص الحب والمودة راجيا تقبل طلبي وشكرا على اهتمامكم
tomtomoto40@gmail.com

انا 43 سنة من القاهرة - موظف - رقمى 01279156220

انا بجوار صيدليه كارمن 01155175979

هو الطفل اسمه محمد ولا أحمد وحى خيال

ممكن رقم فون او وااتس

ابنك اسمه احمد ولا محمد

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More