الخميس، 15 أغسطس 2013

رحاب من المنوفيه



انا اسمى رحاب السيد محمود على
عندى 23 سنه ونص
من المنوفيه بس انا دلوقتى عايشه فى الاسكنداريه
انا حاصله على بكالريوس زراعه
بحب الفسح والخروجات وبعشق السفر
بحب السمك اووووووووووووووووى
نفسى بئا اتجوز واكمل نص دينى اتقدملى عرسان كتير بس ملقتش الانسان المناسب
علشان كده انا قدمت على الموقع ده علشان اكتب المولصفات اللى انا عايزها فى عريسى
اولا يكون شكله حلو ووسيم وده شرط اساسى ثانيا يكون عنده شقه فى اسكندرايه
ثالثا يكون مرتاح ماديا ومن عائله محترمه .

22 التعليقات:

انا عندى شقه بتاعتى فى عمارات مصطفى كامل على البحر ولو ممكن التواصل لو انتى جادة عن طريق الفيس بتاعى
https://www.facebook.com/profile.php?id=682860890
فى انتظارك لو جادة

elserafy2100@yahoo.com دا ايميل الياهو والفيس ممكن نشوف الموضوع ده

انا محمد من اليمن وانا جاد في الموضوع وهذا الفيس بوك تبعي
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001955107894&ref=tn_tnmn

توكل كرمان عايزاك روحالها بناتنا مش هتطلع لغيرنا نفض لنفسك يعنى

انا يحيى من سلطنه عمان وحاب اتعرف على بنت من مصر مقيمه في عمان

كل الى انتى عايزاه موجود ان شاء الله وده رقمى01203200887

انتي بتاعت مظاهر ممكن العريس ايلي انتي عايزاه ده بشكله الجميل وحالته الماديه يكون شكل من بره وبعدين الجمال جمال الله والغني هو الله معلش بس الجواز مش بالجمال انتي مش هتمشي في الشارع تفرجي عليه خلق الله ربنا يوفقك

على اساس إنك جميله يعنى .......... بنات تجيب الشلل

و بالمره عنده عربيه مرسيدس و شاليه فى الساحل الشمالي ههههههههه انتي بتحلمي يا قطه صحصحي

انا محمد من القاهرة انا عندى 27 سنة وكنت متزوج ومطلق حاليا ممكن اى بنت تكون جادة بجد مش هزار ده رقم تليفونى 01065579231 عاوز ارتبط بأى بنت ارمله او مطلقه او انسه عاوز واحدة عاوزة تعيش عاوزة تكون سعيدة وقبل اى شئ هخليكى تشوفينى الاول وتكلمى معايه عشان لو معجبتكيش او اى شئ وده رقمى تانى برده01065579231

أنا إسلام من القاهرة عندى 26 سنة وبشتغل مراجع حسابات فى مكتب محاسبة بالسعودية وكنت بدور على شريكة حياتى وأنا دلوقتى فى أجازة فى مصر وفاضلى أسبوعين وأسافر وعندى شقتى فى القاهرة لو مهتمة ده رقمى 01005376896

انا مدحت من المنوفية وحاب التعارف بجد ودة رقمى 01208683284

اسمى الكابتن أحمد المهنه ضابط فى الجيش رتبه رائد انا معنديش حساب على جوجل فا هتر انى اسجل حساب ابن عمى علشان ابعت الماسج دا رقمى 01229714536

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More