الثلاثاء، 13 أغسطس 2013

شيماء من المنيا



الاسم : شيماء احمد عادل العمر : 21 عاما
المؤهل الدراسى : طالبه بكليه هندسه جامعه المنيا
من عائله محترمه متوسطه ماديا عندى ثلاثه اخوات بنات
اريد ان اجد شريك حياتى وتكون هذه صفاته :
طويل وابيض ووسيم وشعره اسود
ان يكون موظف وصاحب دخل ثابت
انت يكون عمر ما بين 23 الى 28 عاما
للتواصل على فيس بوك : تعارف بنات

26 التعليقات:

انا موجود كلمني 01286113354

لو عوزه تتعرفي انا 23 سنه

انا بدي انيكك ممكن

ممكن اوصفلك ترزى رجالى كويس علشان يفصلك الموصفات فى المنيا فى شارع عدنان الملكى

اسمي عبدالله العمر 23 سنه عندي المواصفات المطلوبه لو حبيتي تحكي معاي 01123422502

مهندس مدنى
للتواصل
https://www.facebook.com/Joooo22

انا مهندس مدني ولسه ببدا حياتي

على من القاهره موظف ابحث عن شريكة حياتى لتواصل**ali76192@gmail.com

نتواصل مع اصدقاء جدد اسكاي do7a.10

abo-sAIDE@YAHOO.COM
ده اميلى واود التعارف
وده رقمى 01273551736

zangourzanga@yahoo.fr
ممكن نتعرّف

مصطفى من الجزائر 24سنة رجل أعمال https://www.facebook.com/mostafa.maggoura

https://www.facebook.com/profile.php?id=100004862826843

متقولى انك عايزه واحد من فيلم كرتون وسيم ابيض وشعره اسود على اساس انك ملكه جمال ولا ايه انت معندكوش مرايات فى بيتكم ولا مكسره يا بت باين عليكى حوله ده انتى حتى صعيديه يعنى الى هيتجوزك امه هتكون داعيه عليه لو زعلك فى يوم اجبلك واحد من كارفور بيطلع نور بالليل

انا من المنيا وعايز اتواصل مع حضرتك ده الايميل بتاعى

aboasala_2012@yahoo.com

انا محمد من القاهرة انا عندى 27 سنة وكنت متزوج ومطلق حاليا ممكن اى بنت تكون جادة بجد مش هزار ده رقم تليفونى 01065579231 عاوز ارتبط بأى بنت ارمله او مطلقه او انسه عاوز واحدة عاوزة تعيش عاوزة تكون سعيدة وقبل اى شئ هخليكى تشوفينى الاول وتكلمى معايه عشان لو معجبتكيش او اى شئ وده رقمى تانى برده01065579231

أزال المؤلف هذا التعليق.

انا اسمى محمد من عائله محترومه جدا العمر25سنه سكن فى الوراق بتشغل فى ادوله منزليه عندى اعاقه وعندى معاش شهرى وايرد بنت محترومه يكون السن من21 الى 22 وتكون مخلصى ليه

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More