الاثنين، 26 أغسطس 2013

هيام مطلقه من المنوفيه



الاسم : هيام اسماعيل محمود المليجى
العمر : 29 عاما
الموهل الدراسى : حاصله على دبلوم فنى صناعى
البلد : محافظه المنوفيه
لقد ارتبطت وانا ابلغ من العمر ثلاثه وعشرون عاما وانفصلت وانا عمرى سابعه وعشرون عاما وذلك بسبب مشاكل الحياه المختلفه ولم انجب اطفال وبعد ان انفصلت قررت ان لا ارتبط مره اخره ولكن بعد سنتين من الانفصال بدات اشعر بالوحده والاكتئاب لذلك قررت ان ارتبط مره اخره ليكون لدى اسره زوج واولاد ولا اشعر بالوحده واشتركت هنا لكى اجد شريك حياتى ومواصفاته ان يكون من عمر 30 : 40 عاما لا يزيد وان يكونت مرتاح ماديا للتواصل معايا تعارف بنات

28 التعليقات:

اتمنى ام يكون طلب الاخت الكريمة فى طلب الارتباط من اجل الاستقرار حقيقى بمعنى الا يكون من خيال صفحة الموقع وانا متكفل بها من كل شىء بالتوفيق بينها وبين انسان يصونها ويعاملها معاملة الاسلام وشكرا

هاى انا كابتن طيار احمد مراد من الدقى ممكن نتعرف بس انا مش بدخل نت كتير وبسافر كتير ممكن تضفينى دة ميلى pilottt666666@yaho والاحسن تتصلى بيا لو مش يضايقك 01210529996 مستنيكى اسف لو ازعجتك والرقم التانى بتاعى 01005267975

أود التعرف إليك و بعتلك على الفيس رجاء الرد

01023044970ده رقم وحده شغل من شبين الكوم منوفيه للى عاوز يتكلم

خليك جاد وحتشوف ربنا ازاي حيساعدك

السلام عليكم اذا كان الامر جاد فانا ادعوك للزواج عمري 34 سنة من الجزائر رجل اعمال ممكن نتواصل على face book

انا من شبين الكوم للتواصل على الاميل ياهو eltyarman ارجو التواصل وشكرا

https://www.facebook.com/egypt.py
ارجوا التواصل
انا يسري المهدي صاحب شركة تصدير فواكه
37 سنه
مطلق
ف انتظار الرد
https://www.facebook.com/AjwaAlmmlktLlastradWAltsdyrWAlshhnWTkhlysAljmrky?ref=hl
دي صفحة شركتي ع الفيس بوك

ممكن نتعرف كلمينى على الفيس

انا محمد من القاهرة انا عندى 27 سنة وكنت متزوج ومطلق حاليا ممكن اى بنت تكون جادة بجد مش هزار ده رقم تليفونى 01065579231 عاوز ارتبط بأى بنت ارمله او مطلقه او انسه عاوز واحدة عاوزة تعيش عاوزة تكون سعيدة وقبل اى شئ هخليكى تشوفينى الاول وتكلمى معايه عشان لو معجبتكيش او اى شئ وده رقمى تانى برده01065579231

أزال المؤلف هذا التعليق.
أزال المؤلف هذا التعليق.

عاجل: ابحث عن زوجة جميلة جدا متدينة مثقفة وانا مقبل باذن الله على خير كبير جدا. للتاكد من ذلك ارجو زيارة موقع رونق الحب سجل الزوار

موبايل:00966556677259

ياريت تضيفيني عندك علي الياهو eng.yahia28@yahoo.com انا مصري وصاحب عمل خاص في القاهره ومهندس مدني في جده في السعوديه وتلفوني 00966505686164

احمد الجبالى من الوادى الجديد وارجو التعارف للارتباط الجاد بشرط العيش بمحافظتى مؤهلاتى فنى حاسب الى وبحوزتى مشروع سوبر ماركت وهاتفى 01228285053

اسمى صلاح من ليبيا عمرى 37
مهندس فى شركة نفط
ممكن نتواصل اكثر وان شاءالله خير
00218925277120

انا من المنصورة اعمل بالسعوديه 00966561917197

للتواصل على صفحتي في فيس بوك تحياتي باسم طارق العجواني في فيس بوك

استاذة/ هيام.. ابحث عن الانسان الجاد بجد.
السحر في كل ما ناكل ونشرب موثق من القران والسنة. ارجو نشره للاهمية القصوى:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100006111829137
او:
http://2014.youblog.net

جاسر من الغربية لو جادة ايميلى فى تويتر
gaserawad20@gmail.com

السَلٱمٌ عـَلـْيگمّ-ۈرحـْمّـٌة ٱللـّہ ﯙبُرگـّاتہ ممكن صديقات

السَلٱمٌ عـَلـْيگمّ-ۈرحـْمّـٌة ٱللـّہ ﯙبُرگـّاتہ ممكن صديقات

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More