الأحد، 25 أغسطس 2013

نانسى من المنصوره



الاسم : نانسى محمود شاكر الجندى
العمر : 21 عاما
المؤهل الدراسى : طالبه بكليه حقوق جامعه الزقازيق
البلد : المنصوره
انا عندى اربعه اخوات بنتين اسراء و فيحاء وولدين محمد و احمد من عائله من الطبقه المتوسطه والدى يعمل بشركه ووالدتى تعمل موظفه اداريه بجامعه الزقازيق ابحث عن شريك حياتى ولكن بالشروط الاتيه :
وسيم وشكله حلو وجذاب ومحترم ومن عائله محترمه
من مستوى اجتماعى محترم ولديه سياره ودخل شهرى ثابت
عمره من 23 : 26
للتواصل من على الفيس بوك بنات للتعارف

11 التعليقات:

انا اسلام بكالريوس تجارة وشغال حاليا محاسب عام بالمملكة العربية السعودية وحابب اتعرف ودة ايميلي لو عايزة تتعرفي eslam_essooo60@yahoo.com
ok

انا ما بدي تعرف على هيك اشكل

هاى انا احمد سيف اعمل محاسب

هاى انا اسلام م.موبيلات وحابب صداقه وده ايميلى على الفيس eslam_eslam200721@yahoo.com

هاي انا حنين عمري 24 اعمل مهندس في كهرباء

صباح الخير انا حوده للي يحب نتعرف نكون اصحاب مبني علي كل احترام ده اميل الياهو ma_sabry90

med7at 23 sana
mechanical engineer
Face : medhat bec

med7at 23 sana
mechanical engineer
Face : medhat bec

هاى انا اسلام من المنصوره يا نانسى لو ممكن نتعرف للارتباط بجد

محمد عباس
السن 25 سنة
هندسة قسم عمارة
العائلة فى الشرقية
عملى فى اسماعيلية
اعمل فى احدى فرع شركة المقاولون العرب
ميسور الحالة
راتبى يصل الى 6000 حنية شهريا
لدى بيت فى اسماعيلية ملك لى
ولدينا بيت العائلة فى الشرقية
عندى ثلات اخوات بنت اثنين صبيان اضغر منى وواحد اكبر منى
هذا رقم هاتفى للتواصل
01011204207
01227549569

احمد سلامة 25 سنة مقيم فى بورسعيد اساسا من المنصورة اعمل بشركة ديكور لا احب ان اكتب رقم الموبيل

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More